Arjen is goed aangekomen in Malawi.
Geland in Zambia (tussenlanding). Prachtige uitzichten. Bloedrood ochtendrood in Nairobi. Alles OK. Stralend weer, en mooie kraters gezien. Daarna bleek dat er geen taxichauffeur op het vliegveld in Malawi stond. Groot misverstand. Daarna een mooie rit en veel gelachen. Ook ernstige ongelukken gezien: een ramp. Robson is goede chauffeur. Zit nu in lodge met warm water. Ga zo lekker eten. Ze kookt voor mij speciaal. Ben helemaal gaar. Vannacht niet geslapen: geen ruimte. Afrika is weer prachtig. Lodge kost weinig: 25 euro incl. 2 x eten. Voel me goed.Ik ben er inmiddels en het is prachtig. Heerlijke drums en dat gaat maar door. Centrum is prachtig gebouwd en ruim van opzet. Vanavond rituele drums en dans. Ze doen het echt en menen het ook. Inmiddels veel mensen gesproken maar ik vergeet ook de namen weer. Ze zijn blij dat ik er ben en ze zijn erg blij met alle spullen.Zondag naar de kerk geweest. Prachtige dienst. Ze zijn zo arm dat ze geen kruiswegstaties aan de wanden hebben hangen. Er hangen alleen de getallen 1 t/m 14. Wie helpt hen aan platen van de staties?